Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik mijn bestelling?

  • Door op bestellen te klikken wordt het door u geselecteerde product in uw winkelwagentje geplaatst. Hier kan u het aantal aanpassen, verder te winkelen of de volgende stap te zetten.
  •  Aanmelden
    Uw kunt een account aanmaken of zonder account bestellen, vul uw gegevens is.
  • Adresgegevens
    Naast de factuur gegevens dient u ook een afleveradres op te geven. Standaard gaan wij ervan uit dat dit hetzelfde is, indien die afwijkend is dit kunt u dit aanpassen.
  • Afhandeling
    Hier kunt u de keuze maken tussen thuis bezorgen, bij een PostNL punt of bij ons in de winkel afhalen.
  • Betaalmethoden
    Maak hier uw keuze voor wijze van betaling.
  • Overzicht
    Hier ziet u een overzicht van de door u bestelde producten, factuuradres en afleveradres. Indien akkoord, klikt u op verder.
  • Betaling van uw producten wordt gedaan in samenwerking met uw bank

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Dit kan alleen als u nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op via 0111-451313.

Hebben jullie een fysiek afhaalpunt?
Ja, onze zeilmakerij is gevestigd in Zierikzee, industrieweg 45, hier bent u 5 dagen per week welkom.

Retourneren
Niet tevreden met uw bestelling? U kunt binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Alle producten dienen in de originele staat en verpakking te worden geretourneerd. Retour kosten zijn voor consument.